  • Data: 2002-05-19 08:57:06
    Temat: Re: Karta do platnosci w necie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaak - najlepsza bedzie wspomniana VC w Pekao SA - mozesz ja uzyskac bez
    > posiadania tam konta

    Zaleta karty pekao jest to, ze wyplaty z bankomatow pekao za free, ale za to
    brak podgladu w necie..., a koszt 40zl.
    VC multi z kontem dla studenta wychodzi 25+1*12=37zl, tu jest podglad, ale
    za to chyba kursy walut minimalnie wyzsze.
    W obu przypadkach ubezpieczenie opcjonalnie - pekao 2,4zl/mc, multi 2zl/mc.
    pzd