  • Data: 2002-05-19 08:50:40
    Temat: Re: Karta do platnosci w necie
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, ale jak wiesz AMRA, ja jeszcze nie pracuje. Moge jedynie sie
    > pochwalic obrotami na koncie i historia.

    No wlasnie, to wystarczy :-)))

    > Ktory bank moze wydac mi VC lub MC?

    BZWBK - VC po 3 miesiacach posiadania i wplywow po min. 500 na miesiac
    czyli nic :-) (lub historia z innego banku z takimi wplywami przez 6 miesiecy
    Opłata - 40 zł za rok (ale dają na 13 miesięcy, wiec to tak jakby 8,3% rabatu
    ;-))

    Multi - po miesiacach wplat po min, 1k zł czyli 2x wiecej niz w BZWBK
    (lub historia 6 miechow z innego banku po 1k wplywow). Opłata 25 zł dla
    konta Jestem, odnowienie 30 zł.

    Pekao SA - wbrew pozorom to nie jest wcale dobre rozwiazanie - mozna
    ja dostac od reki ale trzeba wplacic kaucje w wysokosci 500 zl na okres
    roku !!! (czyli uwiezione i nieoprocentowane 0,5k na rok !!!) i
    dalej dokonac pierwszej wplaty w wysokosci chyba tez 500 zl (przy
    skladaniu wniosku). Oplata - 40 zł. Z kaucji jestes zwolniony jesli
    posiadasz tam ROR od conajmniej 6 miesiecy badz rachunek a'vista od
    conajmiej roku. IMHO zdecydowanie gorsze rozwiazanie od BZWBK bo nie
    majac konta nie masz podgladu karty przez net a oplata taka sama
    o kaucji nie wspominajac.

    BGZ - nie pamietam warunkow ale pewnie standardowe 3/6 miesiecy
    i wplaty chyba tylko 350 zl/mc

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek