  • Data: 2006-01-08 23:37:29
    Temat: Re: KK > payu.pl > eMakler > KK
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Jan 2006 15:12:36 +0100, mo napisał(a):

    > wpadł mi ostatnio taki pomysł w jaki sposob wyciagnąc gotówkę z KK w
    > Investbanku na 52 bez oprocentowania. Otóż zakładam konto na payu.pl płacąc
    > KK za jakąś hipotetyczną usługę. Payu.pl ściąga mi 2,8% do 2k a powyżej 2k
    > 1,8%. Limit KK mam na 5k. z Payu.pl przelewam kasę na eMaklera inwestując na
    > te 52 dni w akcje. Obracam tymi pieniędzmi bez żadnych praktycznie opłat. te
    > kilka % ktore musze oddać do payu.pl zarabiam na akcjach w ciągu dosłownie
    > kilku dni a reszta kasy pracuje na mój zysk.
    > Dobry mam pomysł? chyba że macie lepsze...

    Wchodze na kasyna rzucam kartą biorę zetony na bandytę, zagram dwa razy i
    wychodzą z zywą gotówką. Wkładam na OKO na 50 dni a z OKA bezpośrednio
    spłacam KK. Rezultat: zagram sobie na automacie i kupie 2 pizze za odsetki
    ;)

    Generalnie szkoda czasu - jak ktoś ma limit 20k to może ma to jakiś sens
    ale w kasynie nie wiem czy to przejdzie wtedy. Teoretycznie gdyby to
    powiązać z np. KK MotoCiti to przy 25k limitu jest 5k punków miesięcznie
    czyli po roku zabawy jakiś cd do auta by był ale to już naprawdę trzeba
    mieć upór :)

    Był jakiś totalizator sportowy za granicą w którym można było bez kosztów
    spieniężać KK ale nie pamiętam linku.

    --
    pozdrawiam,