  • 1. Data: 2006-01-08 14:12:36
    Temat: KK > payu.pl > eMakler > KK
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    wpadł mi ostatnio taki pomysł w jaki sposob wyciagnąc gotówkę z KK w
    Investbanku na 52 bez oprocentowania. Otóż zakładam konto na payu.pl płacąc
    KK za jakąś hipotetyczną usługę. Payu.pl ściąga mi 2,8% do 2k a powyżej 2k
    1,8%. Limit KK mam na 5k. z Payu.pl przelewam kasę na eMaklera inwestując na
    te 52 dni w akcje. Obracam tymi pieniędzmi bez żadnych praktycznie opłat. te
    kilka % ktore musze oddać do payu.pl zarabiam na akcjach w ciągu dosłownie
    kilku dni a reszta kasy pracuje na mój zysk.
    Dobry mam pomysł? chyba że macie lepsze...
    ';)
    pozdrawiam1!
    m.

  • 2. Data: 2006-01-08 14:24:36
    Temat: Re: KK > payu.pl > eMakler > KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilku dni a reszta kasy pracuje na mój zysk.
    > Dobry mam pomysł? chyba że macie lepsze...

    A jak stacisz na giełdzie to co potem.

  • 3. Data: 2006-01-08 14:34:39
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > płacąc
    > na
    > te
    >
    > A jak stacisz na giełdzie to co potem.

    ;) ryzyko zawsze jest.. ale raczej wątpliwe... zawsze ponad te 3% spokojnie
    zrobie.... mam na to 52 dni ;)

  • 4. Data: 2006-01-08 15:30:32
    Od: mm <m...@m...pl>

    Ja tak robiłem i po dwóch miesiącach akcje (miałem kilka firm) były warte
    o 20% mniej.

  • 5. Data: 2006-01-08 16:11:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-08 15:34, osobnik mo stwierdził, iż:
    > zrobie.... mam na to 52 dni ;)

    Hu hu. Ogrom czasu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-01-08 17:26:27
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/8/2006 3:12 PM, mo wrote:
> [...]
    > kilku dni a reszta kasy pracuje na mój zysk.
    > Dobry mam pomysł? chyba że macie lepsze...

    Warunkiem jest, że pozyskaną gotówkę pożyczysz matce Witolda W.
    Tyle - że ona raczej większe sumy inwestuje.

    Pzdr: Witek

  • 7. Data: 2006-01-08 18:02:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 8 Jan 2006 15:24:36 +0100, w <dpr7bd$lkk$1@news.onet.pl>, "Marcin_P."
    <n...@o...pl> napisał(-a):

    > A jak stacisz na giełdzie to co potem.

    Zapytaj się l.b., on ci powie że jak straci to będzie to wina banku, który nie
    wziął tego pod uwagę ;))

  • 8. Data: 2006-01-08 18:43:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-08 19:02, osobnik r...@a...net.pl stwierdził, iż:
    > Zapytaj się l.b., on ci powie że jak straci to będzie to wina banku, który nie
    > wziął tego pod uwagę ;))

    Bo w GB obowiązkowo byś dostał ubezpieczenie ;->

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-01-08 21:39:49
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Pomysł wyjątkowo kiepski, bo:

    Po pierwsze: Na giełdzie się inwestuje nadwyżki, i to nie wszystkie, a
    nie pożyczone pieniądze.
    Po drugie: 52 dni to jest perspektywa w sam raz na szybką lokatę, ew.
    fundusz pieniężny, a nie na giełdę.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 10. Data: 2006-01-08 23:37:29
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 8 Jan 2006 15:12:36 +0100, mo napisał(a):

> [...]
    > kilku dni a reszta kasy pracuje na mój zysk.
    > Dobry mam pomysł? chyba że macie lepsze...

    Wchodze na kasyna rzucam kartą biorę zetony na bandytę, zagram dwa razy i
    wychodzą z zywą gotówką. Wkładam na OKO na 50 dni a z OKA bezpośrednio
    spłacam KK. Rezultat: zagram sobie na automacie i kupie 2 pizze za odsetki
    ;)

    Generalnie szkoda czasu - jak ktoś ma limit 20k to może ma to jakiś sens
    ale w kasynie nie wiem czy to przejdzie wtedy. Teoretycznie gdyby to
    powiązać z np. KK MotoCiti to przy 25k limitu jest 5k punków miesięcznie
    czyli po roku zabawy jakiś cd do auta by był ale to już naprawdę trzeba
    mieć upór :)

    Był jakiś totalizator sportowy za granicą w którym można było bez kosztów
    spieniężać KK ale nie pamiętam linku.

    --
    pozdrawiam,