    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Date: Sat, 06 Oct 2007 12:59:08 -0700

    On 6 Pa , 21:35, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > krzysztofsf napisa (a):

    > No to bylby problem.

    Jak dotad, to przy kartach zapasowych sa to tylko niewygody.

    > No wlasnie tylko jeszcze nie wiem, ktore sobie zostawie (tak de facto to
    > nie wiem ktore bede mial bo mBankowa zaginela w akcji, a Multi nowej mi
    > jeszcze nie dalo - i w zasadzie nie wiem czy dadza).

    Przy czyszczeniu stanu, wypadaloby sprawdzic na koniec bik - czy
    powycinali KK, ktorych juz nie masz.

    Dla mnie w KK mBanku interesujace jest tylko to, ze mozna czasowo
    blokowac limit transakcji internetowych (no i umieszczenie zdjecia
    uwazam rowniez za czynnik zwiekszajacy bezpieczenstwo, mimo, ze nie
    promuja tego jak Citi)

    > Niektorych Citi zwalnia z karty dozywotnio. Ja mam u nich KK z niskim
    > limitem, na ktorej mi nie zalezy. Dlatego tez nie interesuje mnie
    > zwolnienie na jeden rok.

    Dla mnie akurat KK citi jest najprzydatniejsza - robie nia bezplatnie
    90% przelewow, ktore zwykle wykonuje, a do tego sa kredytowane. Do
    tego darmowa dodatkowa dla potomka.

    Sprawdze jeszcze w praniu, jak sprawuje sie KK Polbanku - narazie
    wydawanie opornie idzie - najpierw musialem zrobic dogrywke z
    doniesieniem zarobkow, a obecnie czekam na powtorne wystawienie, bo
    nie przyjalem KK z pomylka w nazwisku - pracownica sie pomylila
    wprowadzajac dane.