  • Data: 2024-02-19 08:46:36
    Temat: Re: KK Visy w ING
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Feb 2024 12:40:14 +0100, r...@k...pl wrote:
    > Ma ktoś tam KK?
    > W Velo mam tak, że wyciąg obejmuje transakcje mniej więcej od 1 do 31 dnia

    ten 31 to banki chyba niechetnie. trzeba program komplikować :-)
    28 jest w kazdym miesiacu :-)

    > miesiąca, a termin spłaty wyciągu przypada zawsze w okolice 3-ciego dnia
    > miesiąca.

    Taki krótki GP (3 dni) czy taki dlugi - ponad miesiąc ?

    > Czy w ING jest to możliwe? Są jacyś elastyczni? :)
    > Jakie są wady KK Visy w ING?

    Nie wiem jak w ING, ale w niektórych bankach zalezy to chyba od daty
    wydania karty.

    https://spolecznosc.ing.pl/-/Karty-debetowe-do-rachu
    nku-i/Zmiana-terminu-zestawienia-dla-karty-kredytowe
    j/td-p/20979

    "Cykl rozliczeniowy dla karty kredytowej możesz zmienić bezpłatnie w
    dowolnym oddziale naszego banku za okazaniem ważnego dokumentu
    tożsamości"

    J.