  • 1. Data: 2003-06-24 07:12:09
    Temat: Re: KK BZWBK Mastercard
    Od: e...@p...onet.pl

    > Pomyślałem że zmienię sobie KK
    > Visa w BZWBK na nowego Mastercarda gdyż jest rozliczny w Euro. Panienka w
    > infolinii powiedziała że nie można zmieniać Visy na Mstercarda. Zaproponowała
    > złożenie wniosku o nową kartę (z zachowaniem starej Visy - podwójny limit
    musze
    > miec odpowiednia zdolność kredytową) albo rezygnacja z Visy i wniosek na

    Pelny idiotyzm. Niestety w Lukasie identyczna sytuacja. Pewnie tak powinno byc
    w kazdym banku :-/

  • 2. Data: 2003-06-24 08:36:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Zaproponowała
    na

    Hehe przy zmianie np. z VG na VC jest to samo !

    > Pelny idiotyzm. Niestety w Lukasie identyczna sytuacja. Pewnie tak powinno byc
    > w kazdym banku :-/

    Widać wbk nie jest osamotniony. W Multi -podobnie- żeby zmienić VC na VG robią
    takie same cyrki ! Paranoja !!!

  • 3. Data: 2003-06-24 09:55:49
    Od: "t...@n...o2.pl" <t...@n...o2.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:

    > musze

    > Pelny idiotyzm. Niestety w Lukasie identyczna sytuacja. Pewnie tak powinno byc
    > w kazdym banku :-/

    Ja pytalem w banku. Pani w okienku powiedziala mi, ze nie ma z
    taka zamiana problemu, ale to kosztuje tyle, ile wydanie nowej karty
    (czyli 58 PLN za zamiane karty glownej i 38 PLN za zamiane karty
    dodatkowej - oczywiscie _oprocz_ oplaty rocznej za uzytkowanie karty)

    Jezeli przejzycie dokladnie cennik BZWBK to sa tam ceny za zmiane karty.

  • 4. Data: 2003-06-24 14:11:17
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 24 Jun 2003 11:55:49 +0200, "t...@n...o2.pl"
    <t...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    >dodatkowej - oczywiscie _oprocz_ oplaty rocznej za uzytkowanie karty)
    >
    >Jezeli przejzycie dokladnie cennik BZWBK to sa tam ceny za zmiane karty.

    A jak przeczytacie regulamin to dowiecie się że wymiana jest możliwa
    tylko w obrebie jednego systemu - czyli Visa na Vise a MasterCard na
    MasterCard

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------