  • Data: 2009-06-01 16:26:25
    Temat: Re: [KK]Alior - zmiana podejścia banku ?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    > To dlaczego nie otworzysz jednej z takim limitem jak chcesz a starej nie
    > zamkniesz, tak jak pisze MK?

    Kluczowa jest tu kolejność wykonywania tych operacji... Jak najpierw
    starą zamknę, to zostanę bez karty przez pewien czas. A jak najpierw
    wyrobię nową, to będzie miała mniejszy limit i po zamknięciu starej będę
    musiał wystąpić o podwyższenie limitu nowej (czyli to bez sensu, bo
    prościej po prostu od razu podnieść limit starej...)

    --
    MiCHA