eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKB nie czyta tego, co do niego ślę? Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
  • Data: 2012-02-23 22:49:16
    Temat: Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Lut, 21:00, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Takimi oto słowy zwróciłem się do KB, ale na razie nie mam odpowiedzi na te
    słowa....
    >
    >     Wysłano   22/02/2012
    >
    >     Co mam uczynić, aby otrzymać token na telefon komórkowy wraz
    >     z konsekwencjami tegoż otrzymania? Po zalogowaniu nie otrzymuję
    >     wiadomego komunikatu o możliwości przejścia na token.
    >
    >     Leszek Ciszewski

    Komunikat o możliwości przejścia na token zaczął mi się pojawiać
    gdzieś tak od przedwczoraj, przed parunastoma minutami także przy
    logowaniu się do KB24. Z przygodami udało mi się z tym (tokenem)
    poradzić.
    Ha! Na stronie http://www.kredytbank.pl/kredytbank.pl/bankowosc_ele
    ktroniczna/metody_autoryzacji_w_kb24/kb_token.html
    napisano m.in.:
    "Obecnie z KB tokena mogą skorzystać obecni Użytkownicy KB24, którym
    po zalogowaniu do serwisu wyświetla się komunikat z zaproszeniem do
    przejścia z obecnie używanych list haseł jednorazowych i tokenów na
    nowoczesny KB token. Komunikat będzie udostępniany etapami, kolejnym
    grupom Klientów. W listopadzie z KB tokena będą mogli korzystać
    wszyscy nowi Użytkownicy serwisu KB24."
    Widocznie jesteś przewidziany do późniejszego etapu Enuelu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1