  • 1. Data: 2012-02-23 20:00:33
    Temat: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Takimi oto słowy zwróciłem się do KB, ale na razie nie mam odpowiedzi na te słowa....

    Wysłano 22/02/2012

    Co mam uczynić, aby otrzymać token na telefon komórkowy wraz
    z konsekwencjami tegoż otrzymania? Po zalogowaniu nie otrzymuję
    wiadomego komunikatu o możliwości przejścia na token.

    Leszek Ciszewski

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-02-23 22:49:16
    Temat: Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 23 Lut, 21:00, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >     z konsekwencjami tegoż otrzymania? Po zalogowaniu nie otrzymuję
    >     wiadomego komunikatu o możliwości przejścia na token.

    Komunikat o możliwości przejścia na token zaczął mi się pojawiać
    gdzieś tak od przedwczoraj, przed parunastoma minutami także przy
    logowaniu się do KB24. Z przygodami udało mi się z tym (tokenem)
    poradzić.
    Ha! Na stronie http://www.kredytbank.pl/kredytbank.pl/bankowosc_ele
    ktroniczna/metody_autoryzacji_w_kb24/kb_token.html
    napisano m.in.:
    "Obecnie z KB tokena mogą skorzystać obecni Użytkownicy KB24, którym
    po zalogowaniu do serwisu wyświetla się komunikat z zaproszeniem do
    przejścia z obecnie używanych list haseł jednorazowych i tokenów na
    nowoczesny KB token. Komunikat będzie udostępniany etapami, kolejnym
    grupom Klientów. W listopadzie z KB tokena będą mogli korzystać
    wszyscy nowi Użytkownicy serwisu KB24."
    Widocznie jesteś przewidziany do późniejszego etapu Enuelu

  • 3. Data: 2012-02-24 04:57:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" a...@l...goog
    legroups.com

    : grupom Klientów. W listopadzie z KB tokena będą mogli korzystać

    Hm... Listopad minął wiele miesięcy temu... ;)

    : wszyscy nowi Użytkownicy serwisu KB24."
    : Widocznie jesteś przewidziany do późniejszego etapu

    Zatrudnili tam człowieka śledzącego aktywność juserów.
    Nieaktywnym i niemrawym dali komunikaty, licząc się
    z tym, że co dziesiąty zechce tokena, więc natłoku
    wdrażających wrażeń nie będzie. Dobrze kombi_nuję?

    : Enuelu

    Choćby raz do roku mógłbyś nie kaleczyć mego imienia?
    Pisałeś w dniu moich urodzin.

    Poza Chińczykami nikt nie pamiętał o moich urodzinach?
    Nikt nie złożył mi życzeń urodzinowych,,, Nikt (poza
    ww. Azjatami) nie dał mi prezentu urodzinowego...

    -=-

    Na szczęście Chińczycy pamiętali o moich urodzinach
    i przysłali mi prezent urodzinowy, z którego jestem zadowolony.

    W Azji (ale nie Tuhajbejowiczu?) moja nadzieja.

    Zabijcie tę dręczącą ciszę!
    Żegnajcie, dawne wspomnienia,
    Żegnajcie, burze i serc uniesienia,
    Czas wszystko odmienia,

    Wczoraj znowu biegałem. :) Było ślisko, ale chińskie buty
    nieźle trzymały się macochy... Znaczy -- matki... Matki Ziemi. :)

    Kochanko ma, żegnam Cię, wspomnij mnie!

    Wspomnij!!! Bo ja jestem zadowolony i z chińskich, tanich butów,
    i z tego podarunku, o którym pisze wyżej, i w ogóle z Chin...
    Gdy byłem młodszy (2 i 3 razy? -- no tak, i nawet 4...) pragnąłem
    pojechać do Chin, Tajlandii, Birmy -- och Birmo... :) Pragnąłem
    też (nie wiem jak) odwiedzić Wietnam i Camodię... Koreę...

    Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

    Raczej ciągnie do miejsc takich jak Filipiny (zwłaszcza na Corregidor) oraz na
    Hawaje.
    Chciałbym stanąć na ziemi Amerykanów, której USA nie obroniły, z której ich wojska
    (ich, i nie tylko ich) zostały wyparte. Chciałbym zobaczyć Singapur, i nie tylko...

    Złożyć kwiaty, zapalić znicze?...
    Z wielkim szacunkiem patrzę na Amerykanów i w sercu swym chowam wdzięczność
    za II wojnę światową, gdzie wzięli udział w przegranych walkach na terenie
    Azji. Oczywiście ich udział w europejskiej wojnie też nie jest do przecenienia.
    Chętnie też zwiedziłbym Falklandy, gdzie akurat Brytyjczycy nie dali się pokonać.

    -=-

    Chyba zawsze szanowałem tych, którzy przegrali, choć walczyli w tak zwanej słusznej
    sprawie.
    (jak Amerykanie w Azji przegrali z Japończykami, a później z Chińczykami)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-02-24 15:41:48
    Od: "Tercet" <t...@g...com>

    moze boja sie swirow ;-)

  • 5. Data: 2012-02-24 17:27:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tercet <t...@g...com> wrote on 2012-02-24_16:41
    > moze boja sie swirow ;-)

    Co do świrów, których banki się boją to nie wiem, ale co do tego,
    że na tej liście nie lubią dupków, to pewne :-|

    witrak()

  • 6. Data: 2012-02-24 22:10:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tercet" 4f47afab$0$1212$6...@n...neostrada.pl

    > moze boja sie swirow ;-)

    Wejdź do banku i otwarcie powiedz im, aby nie lękali się Ciebie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-02-24 22:53:53
    Od: "Tercet" <t...@g...com>

    siurdak

  • 8. Data: 2012-02-24 23:50:33
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:ji75dk$k84$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zapragnę też zobaczenia dawnej Jugosławii?

    A moze Albanie ?
    - jako jeszcze malo skażoną zblazowanymi tyrystami (po latach dyktatury
    Hodży :)
    http://pl1.nw.nettur.pl/2022/albania_hotel_oaz_weeke
    nd_majowy_2012,552,552,2022,251,show_doc.html

    =
    Ostatnimi laty gdy przebywalem w Montenegro, zwiedzajac przy okazji górzystą
    część Serbii,
    mialem wielka ochote na wypad do sasiada, ale niestety zabraklo mi czasu :/

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-02-26 09:37:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ji97o9$ob8$...@n...news.atman.pl...

    > A moze Albanie ?

    Czy i tam walczyły wojska Hamerykańskie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-02-26 23:44:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jicul9$123$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" ji97o9$ob8$...@n...news.atman.pl...

    > Czy i tam walczyły wojska Hamerykańskie?

    Poczytaj o konfliktach na Balkanach, ja nie encyklopedia ;)
    ale o ile pamietam to na terenach albanii raczej nie,
    hamerykanie okupowali kosowo wspierajac separatystow albanskich
    i raczej nie pałali sympatia do ... serbow ;)
    Obecnie Albania jest w nato i ma parcie do ue
    podobnie jak Czarnogora w ktora przyjela euro jako walute
    ale odnioslem wrazenie ze glownie pcha sie tam teraz ruski szemrany kapital
    :/