    From: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KArta kredytowa w CitiBank
    Date: Tue, 12 Aug 2003 13:56:16 GMT

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:bhamkp$11vr$1@foka1.acn.pl...

    > Chyba masz jakieś nieświeże informacje.
    > Nigdy mi się nie zdarzyło żeby trwało to aż tak długo, nawet jak
    > płaciłem płaskaczem, a terminal był na linii telefonicznej.

    No 3 tygodnie temu robilem zakupy w Auchan i autoryzacja trwala dobre pol
    minuty, w mniejszych placowkach to juz wogole tragedia.

    > Przypuszczam że mniej z autoryzacją, bardziej ze sprzedawcą.

    Wlasnie sie mylisz, bo klopot moze byc z autoryzacja takiej 'egzotycznej'
    karty z Polski.
    Kolega przyjechal z Polski z karta jakiegos Multibanku czy cos w tym stylu i
    w trzech miejscach mial problemy z robieniem nia zakupow, na stacj bezynowej
    Mobil wogole nie mogl wzisc na nia paliwa.