  • Data: 2009-12-17 13:41:07
    Temat: Re: Już niedługo nowy bank od Rajfiego
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hgd97l$bar$3@inews.gazeta.pl...

    > No niekoniecznie. Bank ma być w krajach ue, więc może przyciągać ofertą
    > ciekawszą w skali ue a nie tylko pl. Tak czy siak trzeba czekać na więcej
    > szczegółów tudzież przecieków.

    W Polsce brakuje banku, ktory oferowalby konta w roznych panstwach, tak aby
    byly one kontami lokalnymi w danym raju, np. wyjezdzasz, pracujesz w roznych
    krajach i potrzebne sa ci konta lokalne, a taki bank europejski spajalby w
    jednym serwisie takie rachunki z roznych krajow. Cos takiego oferuje chyba
    HSBC ale dla bogatych a i nie wiem jak to dziala faktycznie w roznych
    krajach. Marzy mi sie chyba zbyt duzo, ale moze kiedys taki bank powstanie z
    uniwersalnoscia europejska.