eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem nierzetelny - dla bankuRe: Jestem nierzetelny - dla banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e4g2000hsg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Date: Fri, 23 Nov 2007 03:31:24 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <7...@e...googlegroups.com>
    References: <ff39af$9o1$1@nemesis.news.tpi.pl> <47154177$1@news.home.net.pl>
    <ff4ios$27g$2@atlantis.news.tpi.pl> <fi4m66$r87$1@news.onet.pl>
    <1...@w...googlegroups.com>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <c...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 194.250.98.243
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1195817485 8276 127.0.0.1 (23 Nov 2007 11:31:25 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Nov 2007 11:31:25 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e4g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=194.250.98.243;
    posting-account=w3yM-AoAAAD_PtfeDpvonpNto9Zw1Cqh
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 PYDL60 (NetCache NetApp/6.0.2P1), 1.0 PYDL60 (NetCache
    NetApp/6.0.2P1)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430675
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Nov, 10:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 23 Lis, 09:41, s...@g...com wrote:
    >
    > > 3) Majac w reku odmowe w 2 ww. kwestiach ruszaj do sadu lub do arbitra
    > > bankowego.
    >
    > Z tego co czytam, banki czesto zlewaja podpadnietych klientow
    > walczacych o naprostowanie nieslusznych wpisow.
    >
    > Zeby miec w reku odmowe, trzeba ja otrzymac - ludzie pisza, ze
    > wielokrotnie powtarzaja pisma, na ktore nie otrzymuja odpowiedzi.
    > czesto tez sa sytuacje, ze bank odpowiada, ze "zrobi dobrze", po czym
    > okazuje sie, ze nie uczyniono nic. I od poczatku......
    >
    > BIK reaguje wylacznie na pisma od banku, ktory wprowadzil dane, tak
    > wiec do wiadomosci mozna im posylac co sie chce, lacznie z konstytucja
    > USA.
    >
    > Brak jest jakichkolwiek narzedzi nacisku i kar, bedacych
    > odpowiednikiem do mechanizmow, ktore mozna zastosowac przy
    > nieprawidlowych, opieszale korygowanych wpisach w BIG.

    Ale na ten brak narzedzi nacisku w formie aktow wykonawczych zwrocic
    mozna uwage sadowi i instytucjom zajmujacym sie ochrona klienta. Kazde
    prawo mozna wykorzystac dobrze i zle - musi wiec byc miejsce, gdzie
    spor zostanie rozstrzygniety.

    Poza tym przepisy przepisami, a udzial mediow tez robi swoje - patrz
    wczorajszy cyrk z danymi dluznikow w wykonaniu 2 bankow.

    Pzdr

    MS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1