eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem nierzetelny - dla banku › Re: Jestem nierzetelny - dla banku
  • Data: 2007-10-18 17:56:06
    Temat: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: janist <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MaxImuS pisze:
    > jureq napisał(a):
    >
    >> Próbuj od strony danych osobowych. Żądaj niezwłocznego sprostowanai
    >> błędnych i zawiadamiaj GIODO o odmowie.
    >
    > Juz raz zarzadałem - usuniecia bo moim zdaniem sa ku temu podstawy,
    > odpowiedzieli, ze przysluguje im prawo przetwarzania tej informacji do
    > 15.06.2008 - a reklamacje rozpatrza i poinformuja mnie o jej wyniku i od
    > 13.08.2007 cisza

    Jesli napisales REKLAMACJE to maja na jej rozpatrzenie okresliny
    czas(nie wiem dokladnie jaki ale na pewno nie wiecej jak miesiac). Brak
    informacji skutkuje tak jak pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Nie
    domagaj sie wiec juz rozpatrywania Twojej sytuacji tylko wyegzekwowania
    tego czego domagales sie w reklamacji.

    pozdrawiam,
    janist

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1