  • Data: 2007-11-23 08:41:09
    Temat: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Nov, 21:14, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Brak paragrafow...... :(
    >
    > Pisz POD postami.
    > Tnij posty,

    Ja bym proponowal:

    1) Wystapienie nie o usuniecie wpisow, tylko o ich poprawienie - masz
    do tego pelne prawo
    2) Do czasu wyjasnienia sytuacji rekord z Twoimi danymi powinien miec
    status Kwestionowany/Zablokowany (zobacz sobie strone 4 przykladowego
    raportu na stronach BIK) - bank powinien oznaczyc tak rekord, ktorego
    prawidlowosc zostala zakwestionowana - popros o to bank, dajac pismo
    do wiadomosci BIK. Teoretycznie taki rekord nie powinien byc
    udostepniany innym bankom do czasu rozstrzygniecia sporu.
    3) Majac w reku odmowe w 2 ww. kwestiach ruszaj do sadu lub do arbitra
    bankowego. Mozesz spokojnie tez naglosnic sprawe w prasie (RP, GW,
    Forbes, Gazeta Bankowa). Poza pismami proPISowskimi wiekszosc gazet
    nie bedzie miala oporow przed pisaniem o poziomie obslugi w SKOKach.
    Mozesz tez napisac do Krajowej Spoldzielczej Kasy Oszczednosciowo-
    Kredytowej, ktora na moment obecny sprawuje nadzor nad SKOKami i w
    praktyce sprawdzic, jak to sprawowanie jej idzie.

    Pzdr

    MS