  • Data: 2007-10-17 08:48:25
    Temat: Re: Jestem nierzetelny - dla banku
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):

    > Próbuj od strony danych osobowych. Żądaj niezwłocznego sprostowanai
    > błędnych i zawiadamiaj GIODO o odmowie.

    Juz raz zarzadałem - usuniecia bo moim zdaniem sa ku temu podstawy,
    odpowiedzieli, ze przysluguje im prawo przetwarzania tej informacji do
    15.06.2008 - a reklamacje rozpatrza i poinformuja mnie o jej wyniku i od
    13.08.2007 cisza
    zastanawiam sie czy ich nie wezwac ponownie
    ale czym postraszyc - GIODO, a jezali sad to jaki?