eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie są sposoby na uniknięcie prowizji przy przelewach z zagranicy. › Re: Jakie są sposoby na uniknięcie prowizji przy przelewach z zagranicy.
  • Data: 2008-03-11 22:36:29
    Temat: Re: Jakie są sposoby na uniknięcie prowizji przy przelewach z zagranicy.
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Mar 2008 22:21:58 +0100, lwh napisał(a):

    > Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Trzeba mieć konto w banku, który jest bankiem korespondentem banku
    > zleceniodawcy.
    > Przy "egzotycznych" bankach to często niemożliwe i jest kilku pośredników.
    > Do transferów europejskich dobrze, by obie strony miały konto w banku
    > należącym do SEPA.

    Hmmm, nie wiem w jakim banku ma konto, podejrzewam, że to będzie coś
    związanego z Kredyt Bankiem. Zrozumiałbym gdybym musial zaplacić swojemu
    bankowi, ale dlaczego mam płacić pośrednikowi? No nic, na przyszłość do
    takich rzeczy założę konto w jakimś banku należącym do SEPA (pewnie ING
    direct). Przelewu też nie odrzucę, bo mam nadzieję, że ta osoba zgłosi się
    do mnie ponownie :) A tak zamknąłbym sobie możliwość zarobku :)

    Dzięki za info!