  • Data: 2003-02-16 19:58:01
    Temat: Re: Jakie są możliwości przlewu kasy z zagranicy.....
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnb4vi9q.28f.miernik@tarnica.miernik.lo, Miernik
    <m...@c...pl>:

    > 1. Polecenia wyplaty otrzymywane procent MIN
    > MAX 1) na rachunek w BZ WBK SA
    > a) wykonywane automatycznie 0,20 % 25,00 zl
    > 150,00 zl

    grrr.... a mi powiedziala, ze 25 zlotych i tyle... gdybym to wiedzial
    wczesniej, poszedlbym od razu do Multi, a teraz juz zglosilem wydawnictwu w
    UK numer tego konta w BZWBK i troche boje sie odkręcac i likwidować

    W Multibanku przyjmuja przelew dewizowy za darmo?

    "polecenie wypłaty" to sie nazywa przyjęcie przelewu?

    > A nie daj Boze bedzie "wymagalo interwencji".

    Znajac moj oddzial, to nie jednej. I to pewnie mojej - za to tez mnie
    obciaza? ;)

    > No jak przyjmujesz na konto w GPB to Cie ten kurs "pieniadze" ominie.
    > Chyba ze bedziesz chcial wyjac zalotowki.

    Raczej nie.

    Dzieki za te przygnebiajace informacje :(

    --
    Robert