    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto firmowe?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 17:41:55 +0100

    > Konto byłoby wykorzystywane głównie do wykonywania przelewów do ZUS i US,

    Jeśli ZUS i US będzie dotyczył tylko osobistych zobowiazanń (nie masz
    pracowników) - do tego wystarczy ci osobiste konto, jakei zapewne masz.

    > z czasem także do wykonywania coraz większej ilości przelewów
    > zewnętrznych, miło także gdyby była karta płatnicza w koncie.
    > Zastanawiałem się nad mBankiem i Idea bankiem. Możecie mi przedstawić za i
    > przeciw w sprawie tych banków albo polecić jakieś inne banki?

    Polecam ofertę VW Banku. Płacę rocznie 36zł za toket i to wszystko. Karty
    firmowej debetowej nie używam. Do tego mam osobiste Inteligo, na które
    wpłacam zarobioną kasę i od razu przekazuję do VW. POnoc można najpierw w VW
    założyć osobiste a później firmowe i za token się wtedy nie płaci.
    Koszt przelewów w VW - 0zł

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę: