  • Data: 2002-12-24 11:50:50
    Temat: Re: >>> Jakie E-Konto wybrac ? Pilne <<<
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dajmy na to ze chce przelac kase na inne konto przez
    > internet jak to zrobic ? Potrzebuje do tego jakiejs karty
    > czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    > mojego(jakas identyfikacja, wlasnie jak to jest, potrzebny
    > jest token ?) i "enter" ?
    > A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    > z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)

    Potrzebujesz listy hasel jednorazowych (w mBanku). Bank przysyla Ci ja za
    darmo. Zyby zrobic przelew podajesz numer konta, i musisz wpisac haslo
    jednorazowe i to wszystko, 5 sekund i przelew zrobiony.
    A jesli wczesniej zdefiniowales przelew to wystarczy ze wpiszesz tylko kwote,
    bo numer rachunku jest juz zapamietany.
    polecam mBank. Mam tam konto juz prawie rok a nie zaplacilem im jeszcze ani
    grosza. Wszystko free.
    Odpowiadajac na Twoje wczesniejsze pytanie: bank zarabia obracając Twoimi
    pieniedzmi, inwestuje, udziela kredytow itp. Wiec nie martw sie ze jak to jest
    za darmo to pewnie gdzies ukryty jest jakis hak, w mBanku zadnego haka nie ma.