  • Data: 2002-12-24 11:08:06
    Temat: Re: >>> Jakie E-Konto wybrac ? Pilne <<<
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dajmy na to ze chce przelac kase na inne konto przez
    internet jak to zrobic ? Potrzebuje do tego jakiejs karty
    czy poprostu padaje numer konta docelowego jak i
    mojego(jakas identyfikacja, wlasnie jak to jest, potrzebny
    jest token ?) i "enter" ?
    A jesli kotos chce wplacic na moje eKonto to normalnie ?(tj
    z poczty, banku, itp, i poprostu przelewa)