    From: "Zeus" <z...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank do Euro?
    Date: Wed, 22 Sep 2004 18:53:45 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@81.210.16.205

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4151ace9$1@news.home.net.pl...
    > [...]

    > To ja mam pytanie do Ciebie, jako użytkownika tego konta. Wymagana jest
    > jednorazowa wpłata 100EUR przy założeniu - to wiem. Ale jakie są wymagania
    > odnośnie minimalnych wpływów lub salda, aby otrzymać kartę MasterCard?
    > Próbowałem się dowiedzieć w banku, ale kolejki są skrajnie zniechęcające
    > (korzystam z mBanku, więc odwykłem od kolejek ;-))...

    Ja nic nie wplacalem na poczatku, zadne 100 EUR, kompletnie nic, nic tez nie
    musialem deklarowac, ze bede mial stale wplywy miesieczne etc.
    Zalozylem, powiedzieli mi, ze jest ono bezplatne, bezterminowe, tak jak
    chcialem i tak jak jest. Loguje sie na www, Nie dowiadywalem sie o karte
    master card,ale zapewne jak cos, to juz bym sie na miejscu sie o to
    dowiedzial. Czyli postal te 15 minut w kolejce i w koncu wystal swoje :-)

    Pzdr
    Zeus@@@