  • Data: 2008-05-27 08:51:58
    Temat: Re: Jak zapamietac numery klienta ?
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:
    > Jak zwał tak zwał, chodzi o długi niestety zwykle cyfrowy i bez mozliwości zmiany
    numer podawany przed hasłem przy
    > logowaniu.
    > Komórkowiec to jedno, ale jak przykładowo okradną z telefonu lub nawet się chwilowo
    rozładuje i chcesz sobie zdalnie
    > przelew zrobić?

    Nie bądźmy nadgorliwi.
    Jak Ci nie pasuje tel, to może być dowód os.
    Jak nie dowód, to może karteczka.
    Jak nie karteczka, to może kieszeń.
    Jak nie kieszeń to fotel samochodowy.
    Jak nie fotel, to ....

    Pokaż mi dowolne miejsce/urządzenie/ubranie/cokolwiek, do którego masz 100%
    pewności ze nie zgubisz/nie zniszczysz/nie ukradną/ będziesz miał zawsze przy
    sobie.

    Wymyśl sobie dowolny, nawet najbardziej banalny 'szyfr'.
    Np. +2 i zapisz numer 1234, jako 3456.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --