  • Data: 2008-05-27 14:47:45
    Temat: Re: Jak zapamietac numery klienta ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666"
    > Jak zwał tak zwał, chodzi o długi niestety zwykle cyfrowy i bez
    > mozliwości zmiany numer podawany przed hasłem przy
    > logowaniu.
    > Komórkowiec to jedno, ale jak przykładowo okradną z telefonu lub nawet
    > się chwilowo rozładuje i chcesz sobie zdalnie
    > przelew zrobić?

    OK - do trzymania loginów i haseł uzyj programiku PINS lub KeePass
    Oba pozwalają trzymać plik haseł silnie zaszyfrowany - musisz pamiętać
    tylko jedno odpowiednio mocne hasło

    Zakładam, że jak chcesz zrobić przelew to musisz mieć dostęp do
    komputera - skoro komórka ci się rozładowała :-)
    Wystarczy mieć ze sobą pendrive z plikiem zaszyfrowanych haseł
    i programikiem - oba moga odczytać plik haseł bez instalowania
    a KeePass ma tą zaletę że są wersje na linuxa i Maca, więc
    wszystko jedno w jakim komputerze wtykniesz tego pendrive
    Ostatnio właśnie zamierzam się przesiąść z programu PINS na KeePass
    - jest nawet odpowiedni plugin, który mi do KeePass-a zaimportuje
    wszystkie już zgromadzone loginy i hasla do przeróżnych stron, sklepików
    itp.
    *** blad ***