  • Data: 2009-05-22 18:15:48
    Temat: Re: Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 21:16, "Krzysztof" <o...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

    Ja właśnie dziś odwiedziłem "centrum finansowe" w Łodzi, przy
    Narutowicza. Miałem przy sobie pismo z oświadczeniem woli, ale i tak
    miła pani zażądała ode mnie wypełnienia "ichniego" formularza.
    Uczyniłem to, ale nalegałem na potwierdzenie także mojego pisma, ale
    była nieugięta. W końcu skserowała moje pismo, na odwrocie kopii
    potwierdziła przyjęcie, a oryginał zatrzymała.
    Co więcej - na początku nawet tego nie chciała zrobić, ale zadzwoniłem
    na mLinię, gdzie usłyszałem "pracownik nie ma prawa odmówić przyjęcia
    pisma" i oddałem słuchawkę pani z CF.

    Nie mam pojęcia dlaczego taki opór stawiała, gdy prosiłem o
    potwierdzenie na drugim egzemplarzu... Macie pomysł?

    Mam nadzieję, że za 30 dni zapomnimy o sobie i tylko będę obserwował
    "ewolucję opłat i prowizji" ty, w grupie :-)

    Gdyby jeszcze ostatnio nie dopadała mnie tak tęsknota za Świętym
    Spokojem, to bym pozostawił 0,01 zł na rachunku (bo w formularzu nie
    podałem, na jaki mają przesłać pozostałości). Pani twierdzi, że w
    takim przypadku nie zamkną rachunku, choć na "ichnim" formularzu była
    tylko informacja, że takie pieniądze stają się nieoprocentowanym
    depozytem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski