eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "alpins alpins" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Date: Wed, 29 Sep 2004 13:48:59 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <cjeegb$264$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cj98gi$454$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: baca.mount.com.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1096465739 2244 172.20.26.243 (29 Sep 2004 13:48:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2004 13:48:59 +0000 (UTC)
    X-User: alpins
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: baca.mount.com.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317878
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> napisał(a):

    > Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    > zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka taka
    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.
    >
    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.
    >
    > W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    > otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    > elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku. Cóż,
    > jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.
    >
    > BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    > mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    > przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    > od transakcji.
    >
    > Serdecznie pozdrawiam.
    > Adam Gentler
    >
    >
    Dobre !

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1