  • Data: 2004-10-01 07:13:14
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał:

    > osoba taka jak nie przymierzając Kulczyk czy Gudzowaty nie musi czytać
    grup ani
    > dyskutować z leszczami jak my i Adam G. :-)) bo inni mogą zużywać na to
    swój
    > tańszy czas za szefa, a na tej grupie to chyba tylko J. Malinowski mógłby
    > napisać coś sensownego z ich punktu widzenia, a to można streścić w pół
    minuty
    > dziennie w trakcie briefingu :-))

    Czy zawsze trzeba epatować kontrastami? Kulczyk i Gudzowaty stanowią
    zupełnie inny target i nie sądzę aby np. chodzili do banku po PIN.
    Wypowiadam się wyłącznie w swoim imieniu. Śmiem się zaliczać do klasy
    średniej, a nie do grona tuzów polskiego biznesu.

    Dziwi mnie natomiast w co drugim poście krytyka zbiggy'ego jakobym dokonywał
    tutaj autopromocji, np. w tym samym wątku:
    "Dlatego nie zobaczysz wypowiedzi Jana Kulczyka chwalącego się na grupach
    tym co
    ma i nosi, i nie zobaczysz Adama Gentlera na liście postaci odgrywających
    jakąś
    rolę chociażby na szczeblu lokalnym (przynajmniej na razie)"
    To Twoja teza, masz do niej prawo. Wypowiedzi Adama Gentlera rzeczywiście
    zobaczysz na pl.biznes.banki, ale poza Internetem nie. Nie jestem np.
    Violettą Villas i nie zamierzam promować swojego pseudonimu. Co do Kulczyka,
    w jednym z wywiadów z nim był nawet licznik pokazujący ile to pieniędzy
    zarobił Kulczyk Holding w trakcie trwania programu.

    Chcę jeszcze raz podkreślić, że chciałem się dzielić doświadczeniem z innymi
    grupowiczami i korzystać z ich doświadczenia. I jak najbardziej trzymać się
    merytorycznych założeń grupy, a nie emocjonalnych dywagacji. Z tym ostatnim
    jest jednak coraz trudniej. Z przyjemnością czytam jednak błyskotliwe
    polemiki, jak ostatnio związane z bankami wyłącznie duszą Bartola :)

    Natomiast zbiggy'emu życzę skutecznego wyleczenia SWOICH kompleksów.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler