  • Data: 2022-04-27 18:04:26
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > I w kwestii cen chleba CHLEBOR coś by pomógł? Jakiś problem rozwiązał?

    Nie, nie, nie. Ty twierdzisz, że banki powinny skalkulować
    oprocentowanie (=cenę) kredytu na 30lat, tak zeby była stała i żeby im
    się to jakoś opłacało.
    Skoro to takie proste to powiedz mi jak skalkulujesz cenę owego chleba
    za rok (już nawet nie chcę kalkulacji na 30 lat)
    No słucham.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/