  • Data: 2022-04-20 15:55:42
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 kwietnia 2022 o 15:29:23 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Z tamtych czasów zapamiętałem pojęcie "nawis inflacyjny".

    To było co innego - nadwyżka drukowanej kasy, która nie miała pokrycia w
    produkowsnych towarach i usługach.
    Nic dziwnego, że napędzało to inflację.
    Wypisz wymaluj jak teraz.
    Choć teraz nic nie produkujemy, usługi to 60%.
    Hmm, pytanie na ile nawis inflacyjny da się zrównoważyć obsługą laski - to w końcu
    też usługi...