  • Data: 2003-12-03 09:28:01
    Temat: Re: Inteligo-wyplata
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    news:bqk7h5$9a1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Chodziło mi o to, że jeśli nie są to bankomaty PKO BP, to może być
    > jakikolwiek inny polski bankomat - prowizja będzie ta sama, a gdy nie
    będzie
    > to Euronet to jeszcze darmowy kilkudniowy kredyt. ;-)

    A mnie chodzilo o slowo "jednorazowo" w polaczeniu z max. 5000zl
    limitu...;-)
    To sie da zrobic tylko 200-zlotowkami. Jesli bankomat ma male nominaly (10
    i/lub 20zl) to nie bedzie mial 200zl. Tylko Euronet nie uzywa mniejszych niz
    50zl.

    > Dobra, nieważne, wszyscy wiedzą o co chodzi. :-)

    No wlasnie, niewazne bo juz ktos wyjasnial, ze Euronet tez 200-zlotowek nie
    uzywa wiec sie nie da 5000zl jednorazowo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---