  • Data: 2003-12-03 12:14:47
    Temat: Re: Inteligo-wyplata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Nie ma dwusetek w Euronetach - korzystam od paru lat i ani razu nie dostalem
    > a zdarzalo mi sie wyplacac i duze kwoty. Same 50 i 100.

    To jakie bankomat ma nominaly jest pochodna struktury wyplat w danym
    (lub wszystkich danego operatora) bankomacie. Jesli jest duzo wyplat
    ponad 300 zl, to wtedy jest sens wkladania banknotow 200 zlotowych. Poza
    tym ludzie programujacy bankomaty lubia kombinowac. Jesli klient chce
    100 zl, dostaje np. 2x50, jesli 200 to dostaje 2x50+100, jesli 300 to
    dostaje 2x50+2x100, jesli 400 to 2x50+100+200 (jesli jest). To sa
    przykladowe mozliwosci, ale wynika z nich, ze 200 warto wkladac wtedy,
    gdy jest duzo wyplat >= 400 zl. Do tego dochodza kombinacje, gdy liczba
    poszczegolnych banknotow w kasetach spada ponizej zalozonego poziomu.
    Wtedy moze wydawac 100 zl, gdy ktos chce 100 zl, zeby zaoszczedzic 50
    dla tych co chca 50.

    Zdaje sie, ze Millenium na 200 w bankomatach, ale glowy nie dam.

    Bartol