eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - potwierdzenie przelewu › Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Date: Tue, 21 May 2002 16:20:48 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 84
    Message-ID: <s...@a...home.ostrow.pl>
    References: <acd1as$bip$1@news.gazeta.pl> <acdlc2$984$1@news.onet.pl>
    <s...@a...home.ostrow.pl>
    <acdp5q$fus$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb117.kalisz.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1021998048 9488 213.25.218.117 (21 May 2002 16:20:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 May 2002 16:20:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183417
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <acdp5q$fus$2@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnaeknn7.qgs.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > Każdy niech uważa, jak chce. Ja uważam go za bank z bardzo dobra obsługą i
    > ofertą.


    To widac mamy odmienne zdanie. Byc moze jest to bank ktory ma pewien zasob
    uslug odrozniajacych go od innych bankow, jednak najwazniejsze jest chyba
    zaufanie do niego i swiadomosc ze bezpiecznie, bez jakis problemow,
    stresow, oddzwonien do konsultanow swoje pieniazki tam lokuje.


    >
    > Przekręty?

    W tym znaczeniu przekredy iz nastapilo:
    - ukrywanie pewnych faktow
    - niezbyt powaznie traktowanie klientow
    - naprawde bezsensowna promocja "Krag Przyjaciol"

    W ogole nie chce mi sie rozpisywac na ten temat, i Ty jako stary bywalec
    tej grupy (siegajac do archiwum) wiesz dobrze jaka wrzawe i ile bylo
    postow zwiazanych z postepowanie banku Inteligo wobec klientow.
    Nie neguje prawa do wprowadzenia oplat, lecz jak w jaki sposob zostaly
    wprowadzone i przedstawione.



    > "Miało być inaczej"... Wszystko się zmienia... Tym bardziej może TOiP
    > banku...

    Patrz wyzej...

    >
    > 6 maja została zakończona promocja. Od tego momentu wszystkie pozycje TOiP
    > obowiązują i są pobierane z opisaną w TOiP częstotliwością.
    > I w 100% słusznie 17 maja pobrano Ci miesięczną opłatę za kartę z góry za
    > następny miesięczny okres rozliczeniowy. Jak najbardziej słusznie.
    > Co do opłaty za prowadzenie konta - oblicz sobie, jakie jest Twoje średnie
    > miesięczne saldo. Jeśli jest więszke od 100 PLN - bank nie ma prawa pobrać
    > tej opłaty. Pewnie było mniejsze od 100 PLN.

    Powiem tak. Nie trzymam tam (wiadomo dlaczego) wielkiej ilosci gotowki,
    lecz tylko tyle zeby zgodnie z nowym regulaminem nie placic "kary" za brak
    "kaucji" w wysokosci 100zl (ja to tak pojmuje!) oraz w razie czego przelac
    tam okreslona kwote (platnosc w internecie itd.
    Co do oplaty to...
    1.Chialem zauwazyc ze oplatnosci jescze w tym banku nie bylo i tak
    naprawde dopiero teraz zaczela funkcjonowac na dobre.
    2.mLinia informaowala mnie ze zanim ta niby "promocja " przestanie
    obowiazywac to klienci w ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM zostanie o tym
    poinformowani, zeby odpowiednio sie przygotowac.
    3.W okresie kiedy pojawilo sie info odpowiednia kwota zostala przelana (6
    maja)

    ( * co do tych "przekretow", to wlasnie te wyzej wyjasniena sa nastepnym
    przykladem jak bank manipuluje osobami ktore tam posiadaja konta)




    > Nie jest to kara, a opłata za prowadzenie konta. Ewentualnie "kara" w
    > cudzymsłowiu...

    Nie, to JEST kara (oplata za prowadzenie jakby wszystkich obowiazywala)
    za nie posiadanie odpowiedniej kwoty na koncie (nastepny przekret zwiazany
    min z promocja "Krag przyjaciol" i usuwaniem pustych kont)

    >
    > Mimo usilnych trudów, nie zrozumiałem, o co w tej wypowiedzi chodzi.
    > > Do ZUS można wysłać albo przelew jednorazowy, albo ustawić płatność.
    > Każde z nich można odwołać, zanim zostanie wysłane, za pomocą konsultanta,
    > podając kod z karty kodów.


    Problem wlasnie polega na tym ze niestety nie dalo sie odwolac z pomoca
    konsultanta tejze operacji.


    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1