  • Data: 2004-03-29 10:58:51
    Temat: Re: Inteligo - certyfikat
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > A nie mogliby dyktować? Co stoi na przeszkodzie?

    no nie wiem, ale nie chca dyktowac, moze zeby uniknac pomylki.

    > Ta opcja mnie nie interesuje. Jak ktoś w jakiś sposób przejmie domenę
    > (np. administrator serwera, którego adres wpisuję w resolv.conf),
    > to odbierze również maila ode mnie i będzie mógł odpisać, podając
    > fałszywy fingerprint.

    tru

    > Zapętliliśmy się. Żeby sprawdzić fingerprint, musimy mieć pewność,
    > że jesteśmy na prawdziwej stronie banku. Żeby upewnić się, że jesteśmy
    > na prawdziwej stronie banku, musimy sprawdzić fingerprint...

    owszem, ale zakladajac ze wczesniej kozystasz z banku bez sprawdzania
    fingerprintow, logujesz sie wiec jak zawsze puszczasz sobie przelew
    gdzies(np subkonto) sprawdzasz czy doszedl (sms lub fizycznie kasa na
    subkoncie) i wtedy wiesz ze masz prawdziwe fingerprinty. Oczywiscie jest
    to rozwiazanie mocno lopatologiczne.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie