  • Data: 2004-03-29 11:46:04
    Temat: Re: Inteligo - certyfikat
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > E, to niczego nie dowodzi. Zawsze może być jakiś man-in-the-middle,
    > który zaloguje się w moim imieniu do prawdziwego systemu, wykona
    > wszystko to co zleciłem i jednocześnie przechwyci dane...
    > Opierać się można w zasadzie tylko na tym, że to jest mało prawdopodobne.

    oczywiscie, najlepszym rozwiazaniem byloby, gdyby Bank zalaczal do
    przesylki z umowa i materialami pomocniczymi, ktore przysyla przy
    podpisywaniu umowy, od razu instrukcje bezpieczenstwa uzywania serwisu
    www i np fingerprinty.

    Bo nawet przy wysylaniu do nich listu tradycyjnego, mozemy zalozyc, iz
    ktos moze przechwycic ten list z naszej skrzynki i podlozyc inne
    fingerprinty.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie