eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeiBanku odpowiedź na pytanie, dlaczego w tytule przelewu nie może być nawiasów › Re: IdeiBanku odpowiedź na pytanie, dlaczego w tytule przelewu nie może być nawiasów
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IdeiBanku odpowiedź na pytanie, dlaczego w tytule przelewu nie może
    być nawiasów
    Date: Sat, 24 Nov 2012 20:16:36 +0100

    "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87a9u6euji.fsf@alfa.kjonca...

    > Zapewne chodzi o tzw. "sql injection". Np. wpisanie jako tytułu
    > przelewu czegoś w stylu: ') drop database ideabank --
    > mogłoby w pewnych okolicznościach spowodować usunięcie
    > całej bazy danych :)

    P... kotka za pomocą młotka. Ktoś chce mnie przekonywać, że w 2012
    roku nie ma narzędzi do weryfikowania tego co wpisał użytkownik na
    formatce? I odpowiedniej zamiany na np. encje html czy też
    "eskejpowanie"? Lenistwo programistów (tak, w tym wypadku programistów)
    i tyle.
    <wspomnienia kombatanta mode="on">
    Dawno temu mbank mial coś takiego, że nie interpretował
    znaczków "<" oraz ">". W związku z czym po wyłaniu przelewu o tytule
    ciekawy tytył przelewu :)
    </wspomnienia kombatanta>

    KJ

    "A verbal contract isn't worth the paper it's printed on."
    -- Samuel Goldwyn