    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [INTELIGO] - Kiedy kredyt ?
    Date: Thu, 20 Feb 2003 21:32:05 +0100

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:b32thp$m30$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

    Najpierw obiecywali, potem mowili ze jednak kredytu raczej nie bedzie...
    Docisniety do sciany (w polowie ub. roku) konsultant twierdzil ze od strony
    technicznej bedza gotowi ok lipca, ale wprowadzenie nowych produktow zalezy
    od decyzji "gory"

    > Mysle, ze to raczej nie ma wiele wspolnego z polączeniem obu rzeczy. Konto
    > Inteligo posiada duuuzo wiecej osob niz w ePKO Bydgoszcz (sam mialem
    kiedys
    > w ePKO...) wiec dla tych osob pozostanie po prostu mozliwosc przejscia do
    > Inteligo i jego oferty produktowej.

    W momencie przejmowania Intelgo podano, ze ma ono wiecej kont niz ePKO, ale
    na kontach ePKO bylo wiecej srodkow...

    > A warto by bylo, zeby Inteligo (PKO) cos zaczelo myslec, bo konkurencja
    > (mBank, Lukas, innych nie analizowalem...) w tym temacie juz sporo z
    przodu.

    Ja wiem, czy Lukas jest tak bardzo do przodu? Ciagle jest niewielkim bankiem
    z mala iloscia placowek i bankomatow.
    mbank faktycznie zrobil postepy (kredyt, fundusze) i ma wyraznie wyzsze
    oprocentowanie.
    Dla ePKO tez zapowiadali kredyt w Inteligo (w miejsce kredytu GE), fundusze.
    Karty kredytowe juz sa.

    --
    Pozdrowienia
    ---