  • Data: 2008-04-05 01:42:28
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JerzyR" 47f6c0ef$...@n...home.net.pl

    > Bardzo ciekawy jest ich system tzw. online.
    > Dokonałem przelewu z konta Direct na konto Karty kredytowej - spłata
    > zadłużenia w czwartek wieczorem.
    > Komunikat - operacja zosatnie dokonana w najbliższym dniu roboczym czy jakoś
    > tak.
    > W rzeczywistości przelew wykonany został (zdjęto z konta Direct) w piątek.
    > Natomast konto KK zosatło uznane dopiero w poniedziałek a zaktualizowane
    > informacje o zadłużeniu KK pojawiły sie w pon. wieczorem:(

    U mnie też przelew z mego konta w ich banku (konto kosztowało
    6 złotych miesięcznie) na moją kartę w ich banku trwał kilka
    dni roboczych. Konto i karta były widoczne po zalogowaniu.

    -=-

    W mBanku przelew z mego na nie mój, ale też w mBanku trwa chwilę.
    W Polbanku przelew z mego na nie mój też trwa chwilę, o ile w ogóle
    dojdzie do skutku. :)

    Przelewy z banku do banku czasami idą tak szybko, że **chyba** można
    przelać dwa razy w ciągu jednego dnia. (bank0 --> bank1 --> bank2)

    --