  • Data: 2008-04-08 21:00:52
    Temat: Re: ING aroganicja i buta....
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bank ING nigdy nie oswiadczyl wprost, ze aktualnie stosowane metody
    > autoryzacji sa NIEDOSTATECZNE i SLABE. Oficjalnie wszystko jest/bylo
    > super i cacy. Nie mam wiec jakichkolwiek powodow aby dobrowolnie
    > zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    > dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co
    > zmieniac???

    Ale bank chce zmienić metody autoryzacji na gorsze, slabsze itd.
    Częśc przelewów jak piszą na grupie nie wymaga autoryzacji.
    Te przelewy chroni tylko "cudowny" algorytm banku, który stwierdzi, że
    tego
    przelewu nie wykonuje właściciel.

    A wszystko to by wyłączyc droga w utrzymaniu infroastrukturę klucza
    publicznego.
    Zawsze parę zlotych bank zarobi.
    A gówno owija w papierek tłumacząc klientom, ze to dla ich dobra.

    MultiBank posiada dwa systemy autoryzacji - kartę kodów jednorazowych
    lub SMSy.
    Klient nie mający komórki albo nie chcący jej używac może korzystać z
    karty kodów.