    From: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: HELP Jak sie obsluguje terminal ??? HELP
    Date: Fri, 24 May 2002 11:20:03 +0200

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020524090104.GL1659@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Krzychu, jaka jakosc szkolenia? Firma ma taka rotacje a oczekujesz ze
    > aklajerzy beda jezdzic i sprawdzac czy przeszkolili?

    Wiedziałem, że się odezwiesz :-))) odpowiadam poniżej

    > Papier ze czlowiek przeszedl szkolenie wymagany do obslugi pos-a?

    TAK! A tak nie jest??? Myślałem, że TYLKO osoba przez aklajera przeszkolona
    może obsługiwać POSa i to powinno być ZAPISANE w jakimś dodatku do umowy -
    kto jest uprawniony (i przeszkolony przez Was) do obsługi POSa. Dopuszczenie
    do POSa osoby nieuprawnionej przez aklajera powinno skutkować jakimiś
    konsekwencjami (np karą finansową).

    K. Kowalski