  • Data: 2007-03-04 17:35:07
    Temat: Re: Gotówka z karty kredytowej
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:esesbf$t60$1@news.onet.pl...

    > W jakim banku? ZTCW to zarówno przelewy z karty a już na pewno
    > spłata
    > starej karty kredytowej traktowane są jako bezgotówkowe.

    To już raczej nie te czasy, choc może gdzies pozostały relikty.
    Mille - gotówkowa (9,9%), Rajfi - gotówkowa (jak każdy przelew,
    być może jest jakiś wyjątek przy przenoszeniu karty jednorazowy),
    te dwa banki zmieniły to w stosunku do tego co było wcześniej.
    Zostało bzwbk chyba, ale przy tych ich limitach niskich, to raczej
    do zabawy można użyć. Z kolei Citi ma te swoje zabawne
    ograniczenia na jaki rachunek wolno przelać a na jaki nie...

    W przypadku pytającego, jesli nawet te groszowe odsetki są
    problemem (myślałem, że problemem jest prowizja) to nie ma
    automatycznie działającego uniwersalnego sposobu.

    marekz