  • Data: 2007-03-05 11:46:23
    Temat: Re: Gotówka z karty kredytowej
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > W jaki sposób ściągnąć z własnej karty kredytowej gotówkę, aby zapłacić w
    > sklepie który nie ma terminala i nie obsługuje kart ?

    Ja wypracowalem sobie kilka sposobow:

    1) KK w BPH z ktorej mozna robic przelewy np na swojego RORa a potem wypłata
    a bankomacie (niestety odsetki liczone sa od momentu wykonania przelewu)

    2) Wycieczka do Castoramy i zakup czegos odpowiednio drogiego, - mozna
    zwrocic nastepnego dnia. Dziala szybciej niz przelew na RORa w pt.1 :-)

    3) Kiedys mozna było nadpłacic rachunek tel w Plusie i porosic o zwrot
    nadplaty podajac nr RORa - ale niewiem czy to jeszcze dziala bo nie mam juz
    tam telefonu.

    4) Inny sposób to tankowanie samochodow w firmie, zaliczke dostaje w gotowce
    a za paliwo mozna zaplacic swoja KK :-)

    5) Dobry sposob to Casyno. KK mozna kupic zetonow za odpowiednia kwote,
    przejsc sie po sali i wrocic do kasy zrealizowac zetony. Tylko w tym
    sposobie jest niebezpieczenstwo ze mozna ulec pokusie i nie doniesc tylu
    zetonow ile sie zakupilo ;-)

    Jak widac sposobow jest sporo... wystarczy chwile pomyslec :)

    pozdrawiam
    tomek.