eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGłupie pytania w banku Millennium... › Re: Głupie pytania w banku Millennium...
  • Data: 2003-10-06 18:14:43
    Temat: Re: Głupie pytania w banku Millennium...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in
    > message news:bls3h3$euo$1@foka1.acn.pl...
    >>>
    >>> - czy ma bank do tego prawo?
    >>
    >> Nie ma.
    >>
    >
    > Hm... przeciez nie musisz odpowiadac. Pytac prawo ma kazdy, wymusic
    > odpowiedz juz nie.

    Z kontekstu zrozumiałem, że kasjerka od odpowiedzi na pytanie uzależnia
    wypłatę.

    >> Mają zapewne wytyczne, że w oddziale ma być mało gotówki (co zresztą
    >> jest zrozumiałe), więc żal im się pozbywać tych znaków pieniężnych
    >> które już mają. Nie rozumiem tylko skąd ten debilny pomysł z
    >> wypytywaniem klienta o takie rzeczy, bo g***o bank obchodzi po co
    >> klient podejmuje gotówkę.
    >>
    >
    > I tu sie mylisz. Bank na podstawie odpowiedzi bedzie mogl
    > przeprowadzic analize, prognozowac wielkosc wyplywu pieniedzy lub
    > wykorzystac do poprawienia oferty.

    Przecież raportów o wpływie/wypływie pieniędzy nie robi się ręcznie w kasie.
    Na pomysł z marketingiem nie wpadłem, bo takie działanie IMHO klientów
    odstręcza.

    > Co wiecej... gdy np. powiesz, ze
    > chcesz zinwestowac w inny sposob, bank moze przedstawic lepsza
    > oferte.

    OK.

    > W przypadku przelewow zwykle jest mozliwe okreslenie celu na
    > jaki pieniadze zostaly przeznaczone [np. zakup mieszkania, inwestycja
    > w fundusz itp.] po podstawie tytulu przelewu lub beneficjenta. W
    > przypadku wyplaty gotowkowej jedynym sposobem jest zapytanie o cel
    > klienta. Jak masz chcesz ukryc cel przeznaczenia pieniedzy to
    > wystarczy odmowic odpowiedzi.

    W takim razie kasjer nie powinien pytać tłumacząc to zaleceniem
    przełożonych, tylko poprosić o krótką odpowiedź _po_ dokonaniu operacji od
    razu _informując_ czemu to ma służyć.
    Bank powinien szanować prywatność klienta, a nie włazić w jego sprawy w
    niewiadomym celu.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1