eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGłupie pytania w banku Millennium... › Re: Głupie pytania w banku Millennium...
  • Data: 2003-10-06 19:20:56
    Temat: Re: Głupie pytania w banku Millennium...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:blsauc$jqq$1@foka1.acn.pl...
    >
    > Przecież raportów o wpływie/wypływie pieniędzy nie robi się ręcznie w
    kasie.
    > Na pomysł z marketingiem nie wpadłem, bo takie działanie IMHO klientów
    > odstręcza.
    >

    Raportow sie nie robi, ale zbiera dane. Zwroc uwage, ze czesto sie mozna
    spotkac z podobnymi pytaniami. Dlaczego Pan/i rezygnuje z naszych uslug?
    Skad Pan dowiedzial sie o naszym produkcie? itp.

    >
    > W takim razie kasjer nie powinien pytać tłumacząc to zaleceniem
    > przełożonych, tylko poprosić o krótką odpowiedź _po_ dokonaniu operacji od
    > razu _informując_ czemu to ma służyć.
    > Bank powinien szanować prywatność klienta, a nie włazić w jego sprawy w
    > niewiadomym celu.
    >

    Nie wiem jak jest w Millennium, byc moze nie przeszkolili wlasciwie
    pracownikow albo maja kiepski proces rekrutacji. Wyjasnielem tylko, ze takie
    informacje sa cenne dla banku, a udzielenie odpowiedzi moze byc takze
    korzystane dla klienta. Moze sie okazac np, ze lokata na 3%, ktora wlasnie
    chcemy zlikwidowac moze byc na 3,5% ;).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1