  • Data: 2021-05-13 18:59:51
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > albo kupil dawno temu, a niedawno
    > sprzedal?

    Ty naprawde nie sprawdzasz ani pol informacji które podajesz w
    rozmowie?

    Elon kupił miedzy inymi BTC o wartosci ZTCP 1,5mld dolarów po kursie
    około 31k$ wiec juz jest do przodu.
    Ale to przeciez nie przeszkadza ani w tym zeby w miedzyczasie sprzedac,
    dokupic itp.

    I Wojtek ma racje - tez chciałbym miec taka władze nad kursem.

    Ale prawda jest troche bardziej smutna - ten "wizjoner" jest zwykłym
    hipokrytą i manipulatorem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki