  • Data: 2013-04-03 23:13:46
    Temat: Re: Gdzie cashback w Zielonej Górze, BP się wypięło
    Od: dziadek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konkretnie chodzi o to (OIDP), czy dana stacja jest "czysto" orlenowska czy
    partnerska. Te ostatnie mają wyższe numery i nie dają cash backu

    Choć nie do końca tak jest. Bowiem w moim mieście (nie jest to ZG) tankuję za 200zł
    biorąc jednocześnie cb 200zł na stacjach orlen o numerach: 1422 i 695 i póki co w
    mille przechodzi. Inne stacje mają dość dziwne podejście do cb. Przykładowo na stacji
    o nr 185 pani nie umiała wypłacić cb razem z paliwem. Ale powiedziała, że w kolejnej
    transakcji mogę kupić cokolwiek to wtedy wypłaci. Zaś na stacji nr 7335 cb nie
    wypłacają w ogóle. Tak więc każdą stację trzeba przetestować indywidualnie.