  • Data: 2023-03-08 20:36:44
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Mar 2023 05:45:07 -0800 (PST), Marcin Mokrzycki wrote:

    > Pewnie chodzi o wyrok TSUE w kwestii możliwości dochodzenia przez bank
    > kosztów korzystania z kapitału, w sytuacji unieważnienia umowy kredytowej.
    >
    > W połowie lutego pojawiła się "tylko" opinia Rzecznika Generalnego, wyrok
    > dopiero będzie.

    A, no tak.

    Wydaje mi sie, ze TSUE to bez problemu klepnie, bo im pasuje do
    ogólnej koncepcji, ale nieznane są wyroki ... sądów.

    Media jakis armagedon wiesciły, jakas kara dla banków,
    a tu tylko uniewaznienie, z czym sie powinny od kilku lat liczyc
    i rezerwy zakładać.

    Ciekawe jak z tymi frankami - maja jakieś dopełnienie kredytów w
    innych umowach, czy mieli, ale lata minęly i sie pokończyly ...
    No ale jak sie pokonczyły, to chyba na tym juz popłyneli,
    tylko do tej pory mieli dopelnienie w kredytach, a teraz zniknie ...

    J.