eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFirma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank? › Re: Firma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank?
  • Data: 2005-02-04 01:25:25
    Temat: Re: Firma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, ale jesli jestem wspolwlascicielem firmy i otwieram w jej imieniu
    > rachunek, a dodatku wszystkie dokumenty sa w jezyku angielskim, to tez
    jest
    > trudno?
    > Czy to notarialne potwierdzenie musi pochodzic z kraju, w ktorym
    > zarejestrowana jest spolka, czy moze byc potwierdzone przez polskiego
    notariusz?

    Nie rozpisujac sie - dokumenty firmy musza byc przetlumaczone na j.polski
    przez przysieglego. Jesli w dokumentach rejestracyjnych firmy nie jestes
    wymieniony jako wlasciciel/wspolwlasciciel to wymagane jest pelnomocnictwo
    (ogolne lub szczegolowe - np. do otwarcia w imieniu firmy rachunku).
    Przetlumaczone pelnomocnictwo musi zostac potwierdzone notarialnie (oraz
    potwierdzone np. przez ambasade kraju osoby ktora owe pelnomocnictwo
    ustanowila).

    > Citi w ogole nie chce otwierac rachunkow zagranicznym firmom?

    Ztcw to w chwili obecnej nie. Znam zagraniczne firmy ktore maja oraz firmy
    ktore ostatnimi czasy chcialy otworzyc i im odmowiono. Polecam Fortisa lub
    BzWbk.

    Pozdr.,
    Piotr