eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFirma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank? › Re: Firma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank?
  • Data: 2005-02-03 15:12:37
    Temat: Re: Firma zarejestrowana zagranica - konto w PL - ktory bank?
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fortis? Ale bez przysieglego tlumaczenia (oraz notarialnie potwierdzonego
    > pelnomocnictwa do otworzenia rachunku - jesli otwierasz w imieniu firmy i
    > nie jestes jej wlascicielem) raczej nic nie zdzialasz w zadnym banku.

    Ok, ale jesli jestem wspolwlascicielem firmy i otwieram w jej imieniu
    rachunek, a dodatku wszystkie dokumenty sa w jezyku angielskim, to tez jest
    trudno?
    Czy to notarialne potwierdzenie musi pochodzic z kraju, w ktorym
    zarejestrowana jest spolka, czy moze byc potwierdzone przez polskiego notariusz?

    > Btw: ostatnio Citi w w/w przypadku nie chce otwierac konta - kiedys mozna
    > bylo bez problemu, teraz juz nie...

    Citi w ogole nie chce otwierac rachunkow zagranicznym firmom?