  • Data: 2004-02-17 12:46:54
    Temat: Re: Fajna reklama :)
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak jest z wiekszoscia, ale na pewno w czesci mylisz sie, bo dla
    > wiekszosci przeciez nie chodzi o 50 gr tylko o zasady.

    Nie przeczę, że wielu osobom chodzi o zasady. Ale _wydaje_ mi się, że
    _większość_ zmieniających konto z mBanku na Lukas nie ma osadu w wysokości
    5000zł. Ot, takie odczucie :))

    A czy faktycznie _większości_ chodzi o zasady, a nie o rachunek
    ekonomiczny? No tego nie wiem. Jest dużo hałasu, ale jaki procent krzyczy,
    a jaki liczy, to już poza moimi mozliwościami poznawczymi - brak danych.

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______