  • Data: 2004-02-17 17:10:09
    Temat: Re: Fajna reklama :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Druga wiekszosc w moim zdaniu to wiekszosc wypowiadajacych sie na ten
    > temat w internecie.

    Czy z tego wnosisz, ze jest to wiekszosc z 560 tysiecy klientow?

    > Latwiej jest zrobic dobry biznes gdy jest zaufanie, niz gdy go nie
    > ma, wiec IMHO tak dobrze to znowu nie robi, inna sprawa, ze przybylo
    > w ubieglym roku mnostwo klientow, dla ktorych mbank to dokladnie taki
    > sam bank jak inne, wiec ich to w wiekszosci nie bedzie nic
    > obchodzilo, ze ich bank robi w balona, bo nawet nie beda tego
    > swiadomi, zalosne owieczki...

    To nie ten sam bank co na poczatku, to nie sa ci sami klienci, to nie jest
    ten sam model biznesowy.
    Zebys sie nie zdziwl, jak VBd wprowadzi jakies oplaty, zeby zahamowac
    przyplyw nierentownych klientow. I mam nadzieje, ze dosc szybko to robi, bo
    szkoda dobry produkt popsuc